MY FRIENDS......

12 July 2011

HURMMM.......

Wah... Dah lama aku tak menulis, tidak berkesempatan kerana banyak kerja yang perlu aku selesaikan,
Alhamdullillah.... aku dah tamatkan semester 3, dan  mula memasuki semester baru.
Result dah keluar, dan alhamdullillah juga, pointer aku naik...
walaupun tak lebih dari 3.5, tapi aku bersyukur, dan mudah mudahan aku dapat habiskan pengajian aku yang berbaki 1 tahun lebih lagi.. AMIN....
Pejam celik, pejam celik, dah hampir 2 thun aku belajar, TAPI, kalau nak diikutkan, dah bertahun-tahun aku belajar, iaitu sejak dari kecil sehinggalah sekarang, dan begitu cepat masa berlalu, sehingga aku tidak sedar ape yang telah aku lalui... begitu banyak pengajaran dan pengalaman yang aku dah pelajari, semuanya adalah untuk mematangkan kehidupan aku, agar aku dapat menilai dan membuat pilihan, yang mana baik dan yang mana buruk...
Kepada teman-teman seperjuangan, teruskan usaha kita untuk meraih kejayaan... Namun hendaklah seimbang diantara dunia dan akhirat.. Ingatlah kata-kata ini...

" JADILAH SEORANG YANG CEMERLANG, NESCAYA KEJAYAAN AKAN MENGHAMPIRI"

KATA HATIKU : Kena berusaha lagi untuk semesta yang akan datang..
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...