MY FRIENDS......

24 July 2011

ORANG BARU....

Baby sulung dalam keluarga ayah ngah aku.. 




Kalau aku cucu sulung dalam keluarga IBRAHIM... ini pula ialah cucu bongsu dalam keluarga kami.. tapi bongsu buat masa skarang la, akan datang ada lagi... hehe..
nama baby ni ialah HUSNA MAISARAH BT AZIZ.. Comelkan??
Aku tak berani nak dukung lagi time ni, sebab baby ni masih lembut..huhu.. Tapi bila dah dpt pegang, aku susah nak bg kat org len.. haha.. Aku suka sangat dengan budak2, lebih2 lagi baby mcm ni, sbb aku suka bau baby, wangi sgt2, tak ada perfume macam ni kat kedai2...
Apa pun, aku doakan semoga HUSNA MAISARAH ini akan jadi anak yang solehah untuk ayah ngah dan ngah, serta kebanggaan dalam keluarga kami nanti..
AMIN....

KATA HATIKU : bila tengok baby yg comel, teringin nak baby sendiri.... Oppss... Kena kahwin dulu ye.... hehehe... 

2 comments:

pandangkedepan said...

yupz...bau baby bez kan...comel...:D

- LIANA ASIF - said...

Tau xpe.. hehe.. geram sgt2.. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...