MY FRIENDS......

05 September 2011

BILA DAH SAMPAI JODOH......

Majlis perkahwinan sepupu aku... IZZATI
SELAMAT PENGANTIN BARU, SEMOGA BAHAGIA HINGGA KE AKHIR HAYAT.... :-)







"Kak zati doh sampai jodohnyo, kak yana bilo lak??" 

"kakak?? tunggu je la, dok sampai seru lagi la, lagipun umo mudo lagi, ngaji(blaja) pun dok abih lagi"

"kalu ado doh, oyak la, jange tunggu lamo2, kalu takdok lagi jange jual mahal sangat, takot expired..."

"hahh!!...hahaha"

Expired??? aku gelak je bile dengar perkataan tu, umo 23 da kire nak expired ke??huhu... tak apelah, yang penting bagi aku, umo 23 masih muda, walaupun dah ramai kawan2 aku yang menamatkan zaman bujang mereka pada umo begini, aku tak kisah sebab jodoh dorang dah sampai. Soal jodoh aku pulak, semuanya ditangan TUHAN.... tapi bagi aku, umo 23 ni masih muda lagi ye... hahaha....
 Sebelum itu, aku nak ucapkan tahniah kepada kawan2 aku yang dah menamatkan zaman bujang mereka.. Suziati, Norhamizah, Hanif, Kak Lisa, Noradni, Kak Raihan, Supia, Azida, Annisa dan Muslim, tak lupa juga yang dah menimang cahaya mata, Ain Suzita, Hafiza, Atikah,  Shiela, dan Linda, Semoga kamu semua bahagia disamping orang yang tersayang, didunia dan akhirat.... AMIN




KATA HATIKU : Baik berCinta selepas KAHWIN je..... :-)



2 comments:

ASaDa RyutaRo said...

lawa pelamin.. merah menyala. sekali dengan hantaran pun merah membara.

semoga sepupu kamu ni bahagia bersama orang tersayang hingga ke akhir hayat. lagi best bersambung ke syurga.. ;)

saya pun tengah cari calon ni. hihi ;P

- LIANA ASIF - said...

Asada Ryutaro : merah tandanya semangat..hehe
AMIN.... trima kasih kerana mendoakan kebahagiaan sepupu sy..
sy pun..hehe...
insya'ALLAH, suatu hari nnt akan bertemu jg dgn pasgan yg diidam..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...