MY FRIENDS......

15 November 2011

11.11.2011.... JUMAAT

Aku harap masih belum terlambat untuk  merafak sembah tahniah kepada Sultan dan Yang Dipertuan bagi negeriku sendiri :
Ke Hadapan Ke Bawah Duli Yang Maha Mulia Sultan Muhammad V, Sultan dan Yang Dipertuan bagi Negeri Kelantan Darul Naim sempena Perayaan Ulang Tahun Hari Keputeraan Ke Bawah Duli Yang Maha Mulia Sultan Kelantan Kali ke-42 Tahun 2011 pada 11 November 2011.

Dan pada tarikh ini juga, merupakan tarikh istimewa bagi aku, sebab aku meraikan harijadi aku yang ke- 23 tahun ( da boleh kawin dah... kekeke... gatai...)...
Tarikh yang sangat unik, dan juga hari yang sama dengan hari kelahiran aku, iaitu pada hari jumaat, jam 12.30 tengahhari, 1 Rabiulakhir 1409 hijrah... Sekarang dah 15 Zulhijah 1432 hijrah ye....
Pada waktu malamnya pula bulan mengambang penuh, maklumlah dah 15 zulhijah, pertengahan bulan, maka bulan kelihatan sangat2 cantik..



Dari pembacaan aku pada blog2 lain dan rancangan2 di television mahupun radio, semuanya begitu sibuk dengan tarikh 11.11.11 ini, ada yang buat tak kisah, ada yang kawin, ada yang tambah anak, dan macam2 lagilah yang mereka tafsirkan tentang tarikh 11.11.11 ini. Jangan terkejut kalau ada yang tikam nombor 11.11.11 ni, menang besar... hahaha.. Aku berani cakap sebab ada kisahnya... Ape pun janganlah terlalu taksub sangat, kalau dah nombor, tetap nombor..
Apa pun aku ucapkan terima kasih banyak2 pada semua teman2 yang dah wish birthday aku pada hari jumaat ritu, hargai korang sangat2... Pada ahli keluargaku, kakak sayang semua sangat2....
Terima Kasih Ya ALLAH kerana kau masih beri aku kesemptan untuk bernafas dibumimu ini, dan meneruskan kawajipan aku sebagai seorang hambamu.. Berkati hidupku agar aku sentiasa dijalanmu....
.....AMIN....


KATA HATIKU : Tahun lepas sibuk dgn 10.10.10, tahun ni 11.11.11, tahun depan 12.12.12 pulak k?? hmmm......


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...