MY FRIENDS......

24 October 2011

BEREHAT

Ihsan google

Comelkan pic anak kucing kat atas tu?? Saja aku letak, sebab aku tau ramai yang minat dengan kucing..hehe... Tapi pic anak kucing tu tak ada kena mengena dengan entry aku kali ni ye, sekadar entry santai sahaja.....
WAHH!! Lama betul aku tak update entry, bukan malas, tapi banyak benda yang aku kena buat dan beberapa aktiviti yang aku sertai membuatkan aku tak berkesempatan untuk update entry. Almaklumlah, aku sekarang berada di hujung-hujung pengakhiran bulan, untuk PRAKTIKAL aku dengan pihak JPS. Banyak yang aku kena prepare, laporan harian, laporan kulit tebal, laporan untuk bos, dan tiga presantation, iaitu 2 presantation untuk pihak JPS, dan satu presantation untuk pihak IPT, bila aku masuk daftar untuk semester batu ni nanti. Banyak kan..?? huhu....
Sekarang ni, aktiviti dan idea dah banyak yang ingin aku kongsikan, tapi tak tahu pulak nak mulakan macam mana... Hmm... masalah juga tu.. Apa pun aku akan cuba untuk tidak membiarkan blog aku ini dari tidak ada pengisian langsung.. Terima kasih kerana sudi membaca di blog aku ni..


KATA HATIKU : Sekadar untuk berkongsi apa yang terlintas di hati..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...