MY FRIENDS......

31 October 2011

DOA PENDEKAT JODOH....


Doa yang aku terima untuk dikongsi dari seorang sahabat... Tak salah untuk berkongsi ilmu kepada anda semua juga, kerana perkara yang baik hendaklah dikongsi......
Setiap insan ada pasangan impian masing2, dan setiap orang juga telah ditetapkan jodohnya... Bagi yang berkasih, hendaklah ingat bahawa, jodoh pertemuan semuanya ditangan ALLAH, walau seteguh mana cinta dan sayangnya anda pada si dia, jika si dia bukan jodoh yang telah ditetapkan, anda berdua tetap tidak akan bersatu, dan hendaklah terima dengan hati yang terbuka dan redha dengan ketentuan darinya..
Ingatlah.... mungkin ALLAH ingin menghantar seseorang yang lebih baik dari si dia yang pernah anda cintai, berterima kasihlah pada ALLAH SWT, kerana anda pernah merasai perasaan menyayangi dan disayangi, dan berterima kasihlah kerana si dia pernah mencintai anda, dan mengajar anda erti dirindu dan merindui..
Teruskan memperbaiki diri ke jalan ALLAH kerana
wanita yang baik untuk lelaki yang baik, dan wanita yang jahat untuk lelaki yang jahat..


Ya Allah, jadikan dirinya "sebutkan nama" kekasihku didalam hati yang tenang dan berikan kabar gembira kepadanya dan sampaikan 110 kebaikan kepadanya..Sesungguhnya Allah adalah sebaik2 penjagaan.dan Dia juga Maha Pengasih dan Penyayang..


KATA HATIKU : Semoga setiap doa termakbul...... AMIN


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...