MY FRIENDS......

25 October 2011

JOM JOIN KEMPEN TINGKATKAN JUMLAH FOLLOWERS




As'salam kepada semua teman2 dan pembaca sekalian... 
Tadi aku saja jalan2 dan terjah kat blog2 lain, untuk membaca dan mengomen entry mereka, sambil terjah terjumpalah entry ni.. KEMPEN TINGKATKAN JUMLAH FOLLOWERS. 
So, aku pun menjoinkan diri untuk kempen ni.. Almaklumlah, aku masih baru dalam dunia blog ni, dan masih tercari2 pembaca yang setia dengan entry aku yang tak seberapa.. 
Aku rasa tak rugi kalau aku ikut serta kempen macam ni, selain dapat mempromote blog aku yang tak seberapa ni, aku dapat kenal kawan2 baru dan bertukar-tukar cerita dengan sape2 yang comment entry aku. Tiada paksaan untuk follow aku, aku pun tak terlalu berharap dengan follower yang ramai( walaupun teringin..hehehe) . kadang2 follower ramai pun, belum tentu semuanya akan singgah membaca entry kita.. betul tak?? tapi yang penting, ada orang singgah dan baca entry dalam blog aku ni, sebab aku minat menulis, dengan cara ini, aku dapat perbaiki lagi cara penulisan aku...

Kalau korang nak join kempen ni, just klik je kat banner atas.. Tak rugi pun kalau join..
Ok, selamat bergembira...

KATA HATIKU : Tulis.. jangan tak tulis...

12 comments:

Acik said...

yeah, dtg menjayakan segmen sama. sudah folo sini - no 79 ... :)

http://pimpintangan.blogspot.com/2011/10/jom-join-kempen-tingkatkan-jumlah.html

shy princessha said...

salam perkenalan...
dtg jenguk sini...dh lama follow rupenyer...=)

Nurul Amirah Anis said...

Dtg dri kmpen yg sama...
Fllow yaw..

http://belogcikamirah.blogspot.com/2011/10/jom-join-kempen-tingkatkan-jumlah.html#comments

Anonymous said...

assalamualaikum ^^

salam perkenalan dari kempen yang sama!
dah follow awak =)
jemput ke blog saya ok!

monologmalamhari said...

salam kenal dari saya .. datang terjah sini dari kempen yang sama ..
jemput singgah blog picisan saya :)
dah follow awk dah

Anonymous said...

cantek blog
i pun followlah....hahaha

to my blog - Acapsuur (>,<)

Cikrosecute said...

...follow sini Dari segmen yg sama

http://hairuliza-anakku.blogspot.com/2011/10/jom-join-kempen-tingkatkan-jumlah.html

admin AlKhattab Batik said...

Ello..Saya da follow blog kamu..Follow blog biz sy juga, k? Dari kempen yg sama nih! http://alkhattabbatik.blogspot.com/2011/10/jom-join-kempen-tingkatkan-jumlah.html

Kalau ada yg berkenan di hati, bole juga beli batik online di www.alkhattabbatik.blogspot.com

TQ

- LIANA ASIF - said...

TERIMA KASIH SEMUA KERANA SUDI SINGGAH DAN FOLLOW BLOG SY YANG TAK SEBERAPA NI...
SORRY TAK DAPAT BALAS KOMEN SATU2, BUKA JE BLOG NI, DA RAMAI YANG KOMEN...HUHU
APE PUN TERIMA KASIH SEKALI LAGI KEPADA SEMUA....

m said...

salam singgah dari segment yang sama:) jum folo2! anyway, nice blog tau=)

KhAiReDzAiMy said...

Assalamualaikum... & Salam Perkenalan...

Singgah dari segmen sama & Follow...

Ada masa singgah My Blog... Babat87.blogspot.com...
Maaf lambat singgah...

Thanks...

Unknown said...

Folo u... http://isabellabaghouse.blogspot.com/2012/10/jom-join-kempen-tingkatkan-jumlah.html folo me back. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...